Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wooffie
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2008
    • 142

    #31
    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

    zet uw lampen op 6-7 cm ofzo das goe da groeit de eerste dagen echt niet zo snel in de hoogte.
    da komt later pas ( bij mij is da toch zo)

    Comment

    • Krim420
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jan 2011
      • 222

      #32
      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

      alrighty. Kga ze zometeen op 7 cm zetten en dan huplah de trein naar huis.

      Comment

      • Krim420
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2011
        • 222

        #33
        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

        Vanaf wanneer mag men in feite beginnen met voeding?
        En welke soort/merk raden jullie me aan?

        Comment

        • Krim420
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Jan 2011
          • 222

          #34
          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

          Hier zijn de eerste foto's van de plantjes.

          Spijtig genoeg is er maar ééntje die het goed doet , de andere is waarschijnlijk al om zeep, hij ontkiemde goed maar eenmaal hij boven de grond kwam deed ie verschrikkelijk raar. hij draaide zich precies opnieuw in de grond. Nuja ik laat het aan jullie over.
          Hier zijn ze.

          SDC14958.jpgSDC14965.jpgSDC14967.jpgSDC14966.jpgSDC14962.jpgSDC14960.jpgSDC14970.jpgSDC14959.jpgSDC14957.jpgSDC14969.jpgSDC14963.jpg


          Mischien heb ik geen geduld en moet ik dat plantje nog wat laten doen, of moet ik ineens een nieuw ontkiemen?

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #35
            Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

            Die is de weg kwijt ghehe. Wat vreemd zeg, tja zou eens kijken wat die doet meer veel verwacht ik er niet van. NB een doorzichtige pot is niet aan te raden en staat ook erg vochtig vind ik.
            Last edited by monty; 28 February 2011, 12:08.

            Comment

            • Krim420
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2011
              • 222

              #36
              Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

              Kzal er meteen een nieuwe laten ontkiemen. Ik geef hem nog een dagje. we zien wel

              ------
              Edit 28/2: Ik stond op deze morgen, ben gaan kijken en hij is gestorven (die wreemde kwiet).
              Morgen avond zal mijn nieuwe ontkiemde wel in de grond kunnen .

              Zonet even tot de electrozaak gefietst, kheb daar een verstelbare adapter gekocht voor de fans zodat ik ze in snelheid kan verranderen want het werd net iets te warm in de case.

              ------
              Last edited by Krim420; 28 February 2011, 15:42. Reden: edit

              Comment

              • Krim420
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Jan 2011
                • 222

                #37
                Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                Ziezo, dat ontkiemen lukt alweer netjes. Ik zie al een wit puntje dus tegen vanavond zal ze wel ontkiemd zijn.

                Hopelijk is ze sterk

                Foto's 01/03/11:
                lightbox om het licht op te vangen.
                SDC14977.jpg
                SDC14971.jpgSDC14974.jpgSDC14973.jpgSDC14975.jpg
                Last edited by Krim420; 2 March 2011, 07:59.

                Comment

                • Krim420
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2011
                  • 222

                  #38
                  Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                  Ik merk dat de puntjes van mijn bladeren naar boven krullen, nochtans ze staan niet zo dicht tegen de lampen. Kan er een andere oorzaak zijn?

                  Foto's van deze morgen:

                  SDC15008.jpgSDC15013.jpgSDC15011.jpgSDC15014.jpgSDC15012.jpgSDC15010.jpgSDC15009.jpg
                  Last edited by Krim420; 3 March 2011, 12:11. Reden: update foto's

                  Comment

                  • melosma
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2011
                    • 356

                    #39
                    Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                    tgaat precies wel goed vooruit !
                    keep it up
                    --------------------------------------------
                    Bosjesplant 2012 Bosjesplant 2011
                    ik voel me een geurillaboer

                    Comment

                    • Krim420
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2011
                      • 222

                      #40
                      Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                      Als je dan zo gaat kijken bij een micro kweek met een 200w eco-light heb je na 9 dagen al een 2x zo groot en breed plantje.

                      Comment

                      • monty
                        Banned
                        • May 2009
                        • 11215

                        #41
                        Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                        Oorspronkelijk geplaatst door Krim420
                        Ik merk dat de puntjes van mijn bladeren naar boven krullen, nochtans ze staan niet zo dicht tegen de lampen. Kan er een andere oorzaak zijn?
                        Te lage luchtvochtigheid zou kunnen

                        Comment

                        • Krim420
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Jan 2011
                          • 222

                          #42
                          Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                          ligt altijd tussen de 50-60. Ik vind het nogal moeilijk om die constant te houden. Soms is ie ook meer dan 60.
                          Kheb nu een natte handdoek liggen (die telkens snel opdroogt en een potje met water met daarin een hangende doek.

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #43
                            Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (zaadjes nog te kopen in de heksenketel)

                            Hmm, dat is dus eigenlijk wel prima, wat is je temperatuur dan ¿

                            Comment

                            • Krim420
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2011
                              • 222

                              #44
                              Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                              Foto's van deze morgen.
                              Kga eens in de liddl kijken of ze nog een drukspuit hebben om ze eens af te sproeien
                              SDC15015.jpgSDC15016.jpg

                              Comment

                              • Hungry_Beaver
                                Son of the Bong
                                Member
                                • Sep 2010
                                • 445

                                #45
                                Re: Micro PC-Kweek | 4 x 23w phlips tornado (AKauto & Lowryder #2)

                                Bij de action heb je fijne drukspuiten voor 2 euro nog wat

                                Comment

                                Bezig...